supersimsi

Alla inlägg den 16 april 2013

Av supersimsi - 16 april 2013 17:44

Tjena nu ska jag läggaupp den där berättelsen som jag kallar "Flytten" där en tjej vid

namn Towny (11år) är huvudperson. (Ps. denhär kommer vara i flera korta delar).

 Och för er som inte vet att jag är dålig på att stava, så är jag dålig på att stava!!!


Jag kommer ha olika färger på texten beroende på vem som pratar.


Berättaren (Towny): Svart

Towny:Blå

Mamma:Lila
Pappa:Röd

 

Dåså här kommer Del 1

 

 

Allt börgade en helt vanlig torsdagmorgon när mamma kom inrusande till mig när jag låg och sov.

-Gumman du måste upp, vi ska åka.

-VA?VAR?NÄR?!!!!!!!!!!!! Skrek towny yrvake.

-Ja, till det nya huset.
-Va... men... men... ska vi f... flytta?
-Japp, har jag glömt att tala om det för dig?

-JA!!! DET HAR DU!!!

Då kom Pappa in i rummet och sa:

-Taxin kan faktist inte vänta hur länge som hälst.

Jag fick väll ta på mig mina kläder och gå ner till taxin. Den åkte, och vi var framme efter ungefär en timma.

 

 

 

 

När vi kom framm stirrade vi bara på dörren. Detta var ingen bra start!!!

När vi sklle gå in lät jag Mamma gå före. MEN VADÅ TROR DU JAG VILL FÅ DÖRREN ÖVER MIG OCH DÖ ELLER?!?!?!

 

 

 

När Mamma hade öpnat dörren så sprang jag direkt in i vardags rummet för att se om det var en stor, fin och lyxig TV men... Jag bara stannade upp och skrek:

-MAMMA!!!!!!

 

 

 

Ja, där stannar jag för att det ska bli lite spännande, nästa del kommer väl snart. Vad tycker ny??? Komentera!!!       

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg där jag skriver om Sims!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du??? (: (: (:
 5-10
 10-15
 15-20
 20 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards