supersimsi

Alla inlägg den 23 april 2013

Av supersimsi - 23 april 2013 14:55

Tjabaloba, nu kommer Del 3 av "flytten"!



Berättaren (Towny): Svart

Towny:Blå

Mamma:Lila
Pappa:Röd

 

 

 

Och när jag kom in i mitt rum så såg jag en... Ingenting.

 

 

Va!!! Detta kan knappast vara mitt rum. Men jag tror det var det. Det ända jag såg var en gammal skrupplig säng, ett skrivbord utan stol, och... TVÅ dörrar!!! Var leder den andra till??? Det kanske var ett film rum.

 

  Jaha... Ett badrum... Det var väll kul. Tårarna börgade rinna. Jag försökte tårka bort dom men jag blev så lädsen att det bara kom nya.

-Jag vill inte att Mamma ska se, sa jag tyst för mig själv.

När jag hade sansat mig lite så såg jag enu en till dörr jag gick fram till dören och försökte öppna den men den var låst. Mamma och Pappa har låst den.

 

 

 

Det börgade bli sent så jag gick in i tillbaka in i mitt rum, det var nästan som om jag inte ville gå och lägga mig där, så tråkigt är det.

Jag vakade mitt i natten då jag hörde Mamma och Pappa prata i hallen, men vad var det för skrick jag mer hörde???

 

 

 

  ååå... den här delen blev rätt sorlig men spännande hoppas jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg där jag skriver om Sims!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du??? (: (: (:
 5-10
 10-15
 15-20
 20 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards